Word-hjälp!!

D

Domigo

Hur gör man när man är inne på word å har skrivit en text. Och sen ser man att dt har blivit lite fel så man ska rätta det, suddar å börjar skriva å då skriver man över texten :eek: ?? Hur gör man för att inte skriva över texten?? :confused: Nån mer som vart med om detta?? :crazy:
 
Sv: Word-hjälp!!

Tryck en gång på tangenten insert, den brukar finnas ovanför piltangenterna.
 
Sv: Word-hjälp!!

oki tack! Det ska jag försöka komma ihåg... Varför börjar den skriva över texten egentligen??
 
Sv: Word-hjälp!!

Oftast har man kommit åt någon av insert-tangenterna. Lätt när man ska använda någon intilliggande tangent.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
286
Juridik & Ekonomi (Tråden delvis inspirerad av Willes tråd om sjukersättning) Om man får godkänt sjukersättning på deltid, t.ex 25 eller 50%. Och om man...
Svar
6
· Visningar
774
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 861
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
949
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp