J

johanna_h

har äntligen varit ute å kört::bump: :bump: körde på ridskolan och fick först köra själv med medhjälpare som gick bervid mig:bow: då körde jag en liten rockard och sen fick jag köra en handikapp vagn...jätte kul:banana: har aldrig hållt i tömmarna förut själv bara varit passagerare, hoppas nu att jag får köra fler gånger:rofl:

Sv: wohoo:)

Kulkul! Hoppas du fortsätter gilla sporten! vi behöver bli fler! (säger jag som inte nes har en färdiginkörd häst)*ler*

Sv: wohoo:)

japp ska köra fler gånger:) hoppas på att det blir snart bara hehe

Liknande trådar

Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 963
Senast: Takire
·
Körning Hej är lite smått sugen på att skaffa häst igen och har blivit erbjuden en äldre fd travare. den har de senaste 4 åren inte blivit körd...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 916
Senast: Cambrie
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 694
Senast: Hedinn
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 341

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024