Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näpp! Känner starkt medlidande med den stackars DJ:en som ”råkade” spela den i pausen på en fotbollsmatch häromdagen i England.
Hans liv blir nog aldrig detsamma…
Jag med typ den första jag spelar är den. Har aldrig hört talas om att man inte skall lyssna på den förräns förra året.Ja! Med glädje *nynnar*
Är det stackars eller var det medvetet?Näpp! Känner starkt medlidande med den stackars DJ:en som ”råkade” spela den i pausen på en fotbollsmatch häromdagen i England.
Hans liv blir nog aldrig detsamma…
Skrev ”råkade” eftersom jag gissar att det inte var omedvetet men tror kanske inte riktigt han väntat sig de väldigt starka reaktioner det blev efteråt.Är det stackars eller var det medvetet?
För övrigt förstår jag inte grejen, det är en dåligt jullåt bland andra ännu sämre
Jag whammade mig själv nån gång i mitten av november.
Säsongen börjar väl 1 december så då är det ju lugnt!Jag whammade mig själv nån gång i mitten av november.
Fattar inte heller...
För övrigt förstår jag inte grejen, det är en dåligt jullåt bland andra ännu sämre
Sjukt? Herregud, nu får ni lugna ner er lite.Fattar inte heller
Varifrån kommer detta? Det verkar uppriktigt sagt lite sjukt att en viss internationellt känd låt ska vara nåt man ska undvika. Om man inte lyckas undvika - vad händer då?
/dinosaurien
Förstår inte vad det är som är roligt?Sjukt? Herregud, nu får ni lugna ner er lite.
Det är en LEK som man är med i för att det är ROLIGT.
Ingenting händer, du har förlorat leken bara.
Det roliga är ju just att försöka dodgea en superkänd låt som spelas hela tidenFörstår inte vad det är som är roligt?
Antar att jag är alldeles för gammal för den sortens humor .
Mvh Grinchen
Blev just whammad av SVT som visade jullåtsvideos i Morgonstudion, bla. Last Christmas med WHAM. (Originalet).
Har ni blivit whammade än?