Westernryttare i Gävleborg. Finns ni?

E

Exmoorponny

Jag undrar om det finns flera som rider western här i närheten?

Skulle vara roligt att få kontakt med er.

Hör av er då så skulle vi kunna träna och ha roligt tillsammans.

Jag har en Exmoorponny.

En Super duktig ponny som har western i blodet.

Jag är 24 år och han 8 år.

Han följer mig överallt och är trogen som en hund.

Litar till 100% på denna ponny. Vi är ett tillsammans.
:love:

Sv: Westernryttare i Gävleborg. Finns ni?

Var i Gävleborg finns du? Det vimlar av westernryttare i det området och det finns flera klubbar. Kanske lättast att du går med i någon av dom, beroende på var du bor ;) .

Jag är medlem i en förening. Men det jag hade tänkt är att man kanske mer privat hittar på något.Dvs utan anmälningsavgifter osv utan att man har roligt tillsammans även när inte föreningen/klubben har aktiviteter.

Jo, jag förstår hur du tänker. Dock, Gävleborg täcker ett rätt stort område och genom din klubb kan du och dina klubbkamrater hitta på saker gemensamt, tänkte jag då ;) .

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 878
Senast: mamman
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 064
Senast: Farao
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 699
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 353
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Gamla hösilagebollar