Westernpaddar!!

F

_fialotta_

Hjälp vad dyrt!! Diskuterades paddar i en annan tråd där neoprene verkade vara ett bra alternativ. Över 2000:- för en sådan :o

Min häst har "arabpäls" och får lätt skav. Har kollat dom i ren ull och dom med lite fårskinn osv...

Någon som vet en prisvärd pad???

Jag köpte min neoprene för 1300 kr, det är en "´tacky-too" padd.

Skulle aldrig lägga en neoprenpad på min häst, det blir otroligt varm under en sådan... :crazy:

Skulle aldrig lägga en neoprenpad på min häst, det blir otroligt varm under en sådan... :crazy:

Har misstänkt att det inte är det ultimata materialet mot hästhud *hm*. Har börjat fundera på lammull istället...

JAg har oxå en reinsmann Tacky Tooo, den är superbra!

En western filt är på tok för tunn att ha ensam under sadeln, tycker jag!

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 028
Senast: super
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 985
Senast: Anonymisten
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 637
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 071
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar