westernintresserade i umeåtrakten???

E

eppelskrutt

hej!

jag undrar om det finns några mer här runt umeå som håller på med western??? skulle vara roligt om man kanske kunde vara flera stycken o få hit någon tränare???? eller något liknande? kanske redan finns några tränar tillsmannas?? ja skriv gärna o berätta =)

Sv: westernintresserade i umeåtrakten???

Fam Öhman vet jag bor runt Umeå nånstans. Finns det ingen klubb i närheten?

Malin

Middle West Riders är nog närmaste klubben. Vi har några medlemmar där!

Gå in på www.mwr.se så kan du läsa mer!

är oxå intresserad av att veta om de finns fler som e intresserade av att rida western lektioner i umeå. Min syster vill gära börja träna för någon :D

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 344
Senast: Lady_S
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 481
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London