Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tycker ni om westernallsvenskans upplägg? Ris och ros samt förslag till förbättringar?
Har du tävlat själv? Om inte, varför inte då?
Hur kan den göras mer attraktiv för alla?
Om ni har anmält erat lag ska ni ha fått info utskickad. Första tävlingen i distrikt väst är den 25 april (nästa söndag) och arrangeras av WCWR, Slöinge. Gå in på www.wcwr.se så finns proppen där.
Er lagledare borde ha anmält laget och i så fall fått information? Er klubb var heller inte representerad på distriktsmötet i höstas där allsvenskan diskuterades en hel del... Jag kan PM:a dig mailet med info om allsvenskan distr. väst om du vill?
Om ni har anmält erat lag ska ni ha fått info utskickad. Första tävlingen i distrikt väst är den 25 april (nästa söndag) och arrangeras av WCWR, Slöinge. Gå in på www.wcwr.se så finns proppen där.
Er lagledare borde ha anmält laget och i så fall fått information? Er klubb var heller inte representerad på distriktsmötet i höstas där allsvenskan diskuterades en hel del... Jag kan PM:a dig mailet med info om allsvenskan distr. väst om du vill?
Den info vi har fått i klubben är att man anmäler laget på första deltävlingen.... men ingen vet ju när den är i distrikt öst så det blir ju en ond cirkel.... suck
Trodde det skulle bli ett kul år med att vara med i laget och allsvenskan men nu känns det mest som att man vill skita i det när man inte kan hitta info. Jag har superkontrollbehov och vill planera min säsong lååååångt i förväg
Är det ingen mer än jag som tycker att tävlingskalendern är usel förresten? Jag vill att det ska framgå direkt på vilken ort tävlingen ska gå, det blir ju så makalöst tidsödande att gå in på alla klubbars sidor och kolla.... Det är ju inte precis gott om tävlingar så jag letar inom en radie på 20 mil...
Jag har mailat till wras om detta för länge sen... men inte ens fått ett svar.