Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns i alla fall en shire som går kanon i pleasure
Jag känner dom som tagit hem honom och sålt honom till henne.Är det inte hon som van pleasureklassen på High Chaparral förra året? Den är super fin den hästen!!!
Finns det ?
Har nån här inne en western ardenner?
Funkar det rent tekniskt med slide , spinn o dyl??
Jag är jätte nyfiken om det finns överhuvud taget
Just de. Men de är tydligen de som fastnar i minnet.En liten påminnelse, western är inte bara slides och spinns
men om man enbart ska se på själva ridstilen så har jag sett många "tunga" hästar som rids western. nästan mer vanligt med westensadel på en grov häst, tror aldrig jag har sett en tinker med vanlig sadel utan en westen
men sen om man går vidare i funderingarna om slide och spinn och gud vet vad allt heter, så kommer ju tankarna om det verkligen finns nån grov häst som kan utföra det, och inte enbart ridas med westensadel och stång. Det var så jag uppfattade TS fråga iaf...
fast vi har ju även fått svar på vilka belastningar detta skulle föra med sig...
Det finns ju nästan inga vanliga sadlar som passar dessa breda kallblod.
Därav användningen av western sadlar
Undrar om en traibana tex skulle hålla för en häst som väger ett TON *s*
För att vara ärlig; ardenner och grövre hästar har inte några som helst fysiska förutsättningar för westernridning, dessutom hittar du förmodligen aldrig en sadel som passar.Finns det ?
Har nån här inne en western ardenner?
Funkar det rent tekniskt med slide , spinn o dyl??
Jag är jätte nyfiken om det finns överhuvud taget