Welsh Corgi Cardigan

copernica

Trådstartare
Någon som har eller har erfarenhet med rasen? Vill veta allt, typ hur de är i huvudsak, hur den är med andra djur, vad som krävs av ägare etc :)
 
Sv: Welsh Corgi Cardigan

Cardigan är en underbara hund, som ställer upp på det mesta, en stor hund i litet format, vet att det låter som en klyscha men det stämmer verkligen, pigg och smart en corgi så klart!
Ta och kika in på den off hemsidan och läs mera, och kika om det finns valpar http://www.swck.org/
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
3 193
Senast: Roheryn
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 241
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 102
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp