Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har kommit igång lite på Leia efter vintervila. Idag tog vi oss över bommar i trav. Det har hon aldrig övat på innan o det gick som om hon har gjort det minst 20 ggr, inga tveksamheter alls! Igår råkade vi hoppa över ett dike i skritt. Eftersom jag är dressyrryttare så anser jag mig ha hoppat med min häst även om det var i skritt o oplanerat eftersom jag faktiskt med lätthet! satt kvar
Det är en ren tillfällighet att jag satt i en westernsadel. Imorgon ryker vargtänderna, därav rider jag på hackamore! Så en utrustning som jag egentligen inte alls annars använder, men som gjorde sitt jobb idag
Det är synd att det inte finns en "gilla-knapp" här på Buke. Alla ha så fina hästar! Fantastisk och mångsidig ras
Själv tycker jag förståss att Tess-PREs Nisse är lite extra stilig eftersom han är så lik Blade. Bara det att Blade ofrivilligt fått sin man friserad av hagkompisarna
// Anna
Ja Blade och han är otroligt lika! Så det är självklart jag tycker Blade är extra snygg Fast finns det fula cobbar?!!! Kan ju erkänna att jag har blivit totalt cobfrälst!!!
Får väl lägga upp lite Nisse bilder också... Eller ja bildbomba!
Hästmänniskan
Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande.
Bytte stall i augusti, till...