Ja, Köpenhamn såklart. Det är så nära för oss att jag inte ens tänkt på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hade ju varit så häftigt!! Men skjuter inte hotellpriserna i höjden under denna tiden?
Jag och min kompis planerar att åka iväg på en weekendresa sensommar/höst och behöver tips
Vi vill betala max 5k var. Det måste finnas något att hitta på på dagarna, behöver inte vara något komplicerat. Vi båda tycker om att dricka öl så ett bra pub och uteliv är ett måste!
Bomba med erfarenheter och förslag
Och se York Minster och kanske gå på Jorvik!Om jag skulle ta en kortsemester den tiden på året skulle jag flyga till Manchester, ta tåget till York och tillbringa en dag åt att upptäcka stan och shoppa (många roliga småbutiker), kanske göra en dagsutflykt också till t ex Castle Howard. Sen skulle jag stanna till i Leeds på vägen tillbaka och gå på museer och tillbringa sista natten i Manchester.
Och se York Minster och kanske gå på Jorvik!
Åh, älskar YorkOm jag skulle ta en kortsemester den tiden på året skulle jag flyga till Manchester, ta tåget till York och tillbringa en dag åt att upptäcka stan och shoppa (många roliga småbutiker), kanske göra en dagsutflykt också till t ex Castle Howard. Sen skulle jag stanna till i Leeds på vägen tillbaka och gå på museer och tillbringa sista natten i Manchester.
Eller York Castle Museum som har en fantastisk rekonstruerad viktoriansk gata där man kan gå in i butiker och verkstäder.
Jag och min kompis planerar att åka iväg på en weekendresa sensommar/höst och behöver tips
Vi vill betala max 5k var. Det måste finnas något att hitta på på dagarna, behöver inte vara något komplicerat. Vi båda tycker om att dricka öl så ett bra pub och uteliv är ett måste!
Bomba med erfarenheter och förslag
Någon som varit i reykjavik?
Jag är inbiten hästtjej med egen häst sedan många år tillbaka. Kompisen har en häst hon rider två gånger i månaden
Någon som varit i reykjavik?