Weeee valpar!!

utte

Trådstartare
Helt onödig tråd jag vet, men äntligen löper lilla tiken sedan hane blev bestämd! :bump:

Ja nu blir det parning och vi får förhoppningsvis vår första valpkull ever! Håll nu tummarna för att Lady gillar den tilltänkte (det är en bestämd dam) och att allt går som det ska. :)

Sv: Weeee valpar!!

Vad kul för er!!!

(Btw, Fortune har flyttat till mina föräldrar nu där hon trivs utmärkt! En långpromenad lös i skogen, varje morgon med min mor verkar vara alldeles lagom för henne.)

Sv: Weeee valpar!!

Ja kul är bara förnamnet!! :D

Vad roligt att höra att Fortune mår bra! Hon var en mycket trevlig bekantskap. Det låter som att hon kommer få ett härligt "pensionärsliv" hos dina föräldrar!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vi står på kö på en hanvalp, och har varit med från start, redan i september tog vi kontakt med uppfödaren som väntade på att tiken... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
11 054
Senast: Zoya
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 915
Senast: Digbil
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
3 216
Senast: AraSlei
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 506
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka