pysslar lite med ett nytt projekt för att få upp en ny hemsida. skulle gärna ta emot lite kritik för den, både positiv och negativ. det är långt ifrån färdig, så många sidor fattas ännu, och det fattas lite finlir med textformuleringar, bild/textplacering och val/redigiering av bilder. men kommentera gärna allt sånt ändå! Det jag helst av allt vill ha kritik på är:
1. sidnavigering (tillräckligt enkel/snabb/etc?)
2. färger
3. format
jag vet att sidan inte gör sig som bäst i mozilla, men den ska fungera i alla fall. kommentarer om serif-teckensnitt kan vara också - jag vet redan att man inte bör ha det, men jag vill ha det i det här sammanhanget just för att det passar bättre in. och det är ju inga mastodonttexter heller. får se lite längre fram om jag byter till en utan serifer ändå.
nåväl. sidan
1. sidnavigering (tillräckligt enkel/snabb/etc?)
2. färger
3. format
jag vet att sidan inte gör sig som bäst i mozilla, men den ska fungera i alla fall. kommentarer om serif-teckensnitt kan vara också - jag vet redan att man inte bör ha det, men jag vill ha det i det här sammanhanget just för att det passar bättre in. och det är ju inga mastodonttexter heller. får se lite längre fram om jag byter till en utan serifer ändå.
nåväl. sidan