webbdesign

cala

Trådstartare
Har så smått börjat nosa på hemside projekt och webbdesign. Känns väldigt intressant och kul. Hur är arbetsmarknaden inom det området nu? Kan man läsa på distans ? Jag har ingen möjlighet att flytta sitter med familj och fast jobb i Norrland, men skulle vilja lära mig nått nytt.

Sv: webbdesign

Man kan läsa massor av webbrelaterade kurser på distans. Välj och vraka på exempelvis http://www.studieplatser.nu/ . Dock finns det väldigt många som kan programmera webb och ännu fler med ambitionen att designa webb, så man får visa framfötterna eller nisha sig lite om man vill ha ett ok jobb på marknaden. Men tycker du att det är roligt tycker jag definitivt att du ska förkovra dig inom ämnet. Man vet ju inte hur bra det kan bli förrän man provat. :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 784
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 361
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 615
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 216
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka