waterhot´s pretendent

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Amia
  • Startdatum Startdatum
A

Amia

Vem e det? finns det nån fakta och bild på honom? Ska va new forest men hittar inet honom.

Finns han i Sverige eller?

Har nämligen en kompis var New Forest är Imp. Holland och han har någon med liknande namn i sig..

Waterhofs Pretendent

Watershof Pretendent He.Stb.185 är en Holländsk New foresthingst, brun född 1982. Härstamning finns här.
Hans mest kända avkomma är hingsten Kantjes Ronaldo He.Stb.197, som är en av Europas ledande ponnyhingstar när det gäller förärvning av hopp-ponnyer. Mer om Kantjes Ronaldo finns här.

Jag träffade Watershof Pretendent hos hans ägare Carla v d Laar på Orchid's Paardenmelkerij i höstas, han är en helt fantastisk hingst. Jag har bilder hemma ifall någon är intresserad! Maila isåfall på helena.gruhb@swipnet.se

Hlsn Helena

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 448
Senast: ildiko
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Hemmet Nu står vi i startgroparna hoppas jag för att renovera vårt icke helt funktionsdugliga badrum från -80. Men jag tar gärna emot tips om...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
1 961
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka