Warsteiner

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Warsteiner

Har själv en Warsteiner på 13år som jag är super nöjd med!! Tävlas MsvB med placeringar kommer ska starta i MsvA iår. Arbetsvillig häst men som kan bli som ett hoppade popcorn ibland:D Själv tycker jag Warsteiner lämnar avkommor med bra modell och bra arbetsvilja.

KL

Hur går det för er allihopa??? är det ngn som har fölis på G????
Vi ligger nu på ca 280 dagar och det är lattjo lajban i magen varje dag...

Nej vad tråkigt!!!!
Åhhh jag kan inte ens tänka mig hur besviken man blir om stoet kastar lider verkligen med dig!!!

Vi har ca två månader kvar den 1 april, bebis är tyst och lugn och svår att känna till skilllnad från mina tidigare men magen växer som den ska så jag är inte orolig. Visst har jag känt rörelser men långt ifrån varje gång. :) Kanske blir en riktig trögis? :D

Våra dräktiga ston diskuteras i den tråden som finns, oavsett vilken hingst som är pappa.

Låser tråden och hänvisar dit.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Vi skulle ju inte betäcka i år... Nu står vi med tre ston som högst troligt ska bli betäckta. Trots allt.... HJÄLP OCH FUNDERINGAR...
Svar
0
· Visningar
1 276
Senast: Cambrie
·
C
Avel Jag tänkte den här trådenkunde vara lämplig nu när många frågar om hingstval till sina ston. Många av frågorna kring detta som brukar...
Svar
3
· Visningar
1 556
Senast: Guld
·
R
Avel Var ju en artikel i förra numret av Ridsport, där en inskrivare skribent ansåg att ASVH skadar svensk halvblods avel. Läste ni den...
Svar
10
· Visningar
1 313
Senast: shady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka