W-ryttare i Arboga med omnejd?

MaritH

Trådstartare
Nybliven Fellingsbroare som jag är så vill jag se om det finns någon annan westernryttare i trakten Arboga-Köping-Frövi osv? Det är alltid kul om man kan ses och träna ihop t.ex. :)

Sv: W-ryttare i Arboga med omnejd?

Jag vet inte om jag räknas som westernryttare eftersom jag inte börjat rida western än men jag bor iaf i dina trakter :) Har ett paintsto jag ska rida in nu under våren och hon ska få bli min westernhäst har jag tänkt!

Så, hur kom det sig att du flyttade till Fellingsbro? :)

Vet att Madde Haag (turbo star arabians) bor en bit utanför Fellingsbro och rider/tränar/tävlar i western.
Mkt trevlig människa som är rak och lätt att ha och göra med.

Nej men vad roligt! Jag kommer antagligen att stalla upp min häst på Frötuna, i sådana fall kanske du vill komma dit till ridhuset så kan vi träna ihop? Eller du kanske står vid ett stall där det finns bra träningsmöjligheter?

Vi hittade helt enkelt ett jättefint hus här, och min sambos släkt bor i Frövi. Så det blev jättebra för oss. Det är lite synd bara att lämna alla hästkontakter i Örebro, just hästfolk träffar man ju inte och fikar med så ofta utan det är ju i stallet, på träningar och tävlingar o.s.v. Så det vore verkligen kul att få lite nya hästfolk att träffa här i krokarna :)

Toppen! Jag hittade ingen hemsida, men en mailadress efter lite googlande. Tack för tipset :)

Å, Frötuna är ju jättefint! Jag kan absolut åka dit och träna ihop! Jag har mina hemma på lösdrift, men det finns ridhus att hyra 10 minuter bort som tur var =) Har tänkt att vara där en del under inridningen.

Visst är det så, jag har en del hästintresserad vänner men de flesta är inne på det "engelska spåret". Har dock ett par som har börjat med Western, den ena har haft sin unghäst på inridning hos AAJ-western och den andra har inte riktigt börjat än :) Så jag kan nog släpa med mig de också om du vill lära känna lite hästfolk häromkring!

Nu blev det lite utspridda svar här, men så kan det bli ibland :D

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 489
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 027
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 451
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 275
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar