Vulcan värmeskydd

Sv: Vulcan värmeskydd

Gammal tråd, men jag gillar dem eftersom ge ger lite mer värme åt t ex gamla ben och ben som ansträngs mer...

Jag skulle också vilja ha ett par paddar till min gamla 23åriga Lippas bakben...:angel: :bow:

Någon som vet hur stora normalpaddar är ?

40 X 30 ??? :confused:

Om du hade lust att klippa två till mig så skulle jag jubla av glädje... PM:a gärna så kan vi byta adress å så får du säga vad du vill ha för dem...

Kom just på att jag oxå har sånna paddar liggande ngn stans, men vad är det med dom som är så bra, går det inte lika bra med padd o ylle linda? eftersom det heter värme skydd så antar jag att de inte har ngn speciell funktion/verkan?? så om man bara vill öka cirkulationen borde väl vanlig padd fungera?? eller är jag helt ute o cycklar nu?
Gammal tråd det här..., skulle så görna vilja ha tag på vulcanpaddar!! Ngn som Bill sälja?

Liknande trådar

Hästvård Vi har utrett vår häst under en lång tid och nu ser det som vi hittat kärnan till dennes problem. Bäcken/höft. Frågeställningen som...
Svar
2
· Visningar
408
Senast: Freazer
·
Hästvård Hej! Tänkte höra om någon hade liknande erfarenheter. Mitt kallblod har återkommande problematik med magsår just vintertid av någon...
Svar
16
· Visningar
1 375
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
527
Hästvård Hej! Jag har hamnat i ett dilemma där jag sålde en häst för ett halvår sedan som köparen nu vill häva. Grejen hör till att hästen har... 2
Svar
27
· Visningar
4 234

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka