Vulcan värmeskydd

Sv: Vulcan värmeskydd

Gammal tråd, men jag gillar dem eftersom ge ger lite mer värme åt t ex gamla ben och ben som ansträngs mer...

Jag skulle också vilja ha ett par paddar till min gamla 23åriga Lippas bakben...:angel: :bow:

Någon som vet hur stora normalpaddar är ?

40 X 30 ??? :confused:

Om du hade lust att klippa två till mig så skulle jag jubla av glädje... PM:a gärna så kan vi byta adress å så får du säga vad du vill ha för dem...

Kom just på att jag oxå har sånna paddar liggande ngn stans, men vad är det med dom som är så bra, går det inte lika bra med padd o ylle linda? eftersom det heter värme skydd så antar jag att de inte har ngn speciell funktion/verkan?? så om man bara vill öka cirkulationen borde väl vanlig padd fungera?? eller är jag helt ute o cycklar nu?
Gammal tråd det här..., skulle så görna vilja ha tag på vulcanpaddar!! Ngn som Bill sälja?

Liknande trådar

Hästvård Har inte haft anledning att titta närmare på sådana produkter förut, men om nu kylning blir ett regelbundet inslag i min och hästens...
Svar
7
· Visningar
384
Senast: MiniLi
·
Hästvård Inspirerad av bukes tråd kring Atletix-dupe hade det varit kul med en tråd för hemmagjorda hästvårdsprodukter. Och jag kunde inte hitta...
2
Svar
36
· Visningar
2 137
Senast: zarmino
·
Hästvård Är det någon annan som varit med om att hästen har tappat pälsen fläckvis eller som prickar över kroppen? Tänk ”trivselprickar” fast...
Svar
5
· Visningar
589
Senast: Bamburine
·
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
586
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix