Vulcan värmeskydd

Sv: Vulcan värmeskydd

Gammal tråd, men jag gillar dem eftersom ge ger lite mer värme åt t ex gamla ben och ben som ansträngs mer...

Jag skulle också vilja ha ett par paddar till min gamla 23åriga Lippas bakben...:angel: :bow:

Någon som vet hur stora normalpaddar är ?

40 X 30 ??? :confused:

Om du hade lust att klippa två till mig så skulle jag jubla av glädje... PM:a gärna så kan vi byta adress å så får du säga vad du vill ha för dem...

Kom just på att jag oxå har sånna paddar liggande ngn stans, men vad är det med dom som är så bra, går det inte lika bra med padd o ylle linda? eftersom det heter värme skydd så antar jag att de inte har ngn speciell funktion/verkan?? så om man bara vill öka cirkulationen borde väl vanlig padd fungera?? eller är jag helt ute o cycklar nu?
Gammal tråd det här..., skulle så görna vilja ha tag på vulcanpaddar!! Ngn som Bill sälja?

Liknande trådar

Hästvård Jag köpte en nyimporterad häst i slutet av september, hästen hade då varit i Sverige i en vecka innan han kom till oss från Irland...
Svar
11
· Visningar
703
Hästvård Har inte haft anledning att titta närmare på sådana produkter förut, men om nu kylning blir ett regelbundet inslag i min och hästens...
Svar
7
· Visningar
401
Senast: MiniLi
·
Hästvård Har ni erfarenhet av lymfangit där ni inte hittar något sår på 5 dagar men benet är som en stolpe, på kvällen på 5e dagen har det... 10 11 12
Svar
224
· Visningar
16 224
  • Låst
Hästvård Någon som vet vilken hästars som Oskar Öhrströms häst Ivory är? Det finns hästraser som orkar mer än andra , men var fick Oskar och...
Svar
3
· Visningar
338
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka