Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Utan att vara elak tycker jag det är skönt att Anna inte startar i VM. Efter alla olyckor hon varit med om och EM 2003 (var på plats) skulle jag inte kunna titta på en VM-ritt. Jag gillar verkligen inställningen men man ska inte riskera livet! På EM förra året, den lättaste EM-bana jag någonsin sett hade hon problem, visserligen mellan hinder men ändå.Hassö är ute ur tävlingen
Hon skriver själv på sin fejjansida att hästen är skadad.
Jag vill verkligen inte vara elak men efter olyckorna hon varit med om tror jag verkligen inte att en VM bana är hennes "element". OK en lätt EM bana som förra året är OK men VM?Hur kan man skriva en sådan sak utan att vara elak? På EM förra året tappade hon stigbyglarna men nu har hon skaffat korgar typ som sitter på. Nåja den lättaste EM banan någonsin raserade hela det brittiska laget
Burghley går alltid i samband med ett mästerskap - ojämna år EM och jämna år VM/OS - utan att för den skull erbjuda en enkel tävling.Blir inte startfältet på Burghley rätt urvattnat så nära VM? Kan ju vara så att Dag ser chansen till en hygglig placering där jämfört med en högst medioker sådan i VM. Dag har ju en hel del erfarenhet från fyrstjärnig nivå, men hans dressyr-resultat är ju milt sagt en hämsko för att nå någon placering.
Utan att vara elak tycker jag det är skönt att Anna inte startar i VM. Efter alla olyckor hon varit med om och EM 2003 (var på plats) skulle jag inte kunna titta på en VM-ritt. Jag gillar verkligen inställningen men man ska inte riskera livet! På EM förra året, den lättaste EM-bana jag någonsin sett hade hon problem, visserligen mellan hinder men ändå.
På VM i Stockholm var jag hinderdomare och en del ekipage fick man verkligen hjärtsnörp av att se passera . Och till sist kom Murphy Himself och gick på studs och man blev helt . Men - Anna allt cred till dig men VM? Var lite "glad" att hästen är skadad
Då är frågan, skulle du kunna ta samma beslut?
Och hur tror du det skulle bli för ridsporten? (förstår dock om du inte vill uttala dig kring det)
Jag hoppas ryttarna stöder Dags beslut! De som inte gör det bör från och med idag och med omedelbar verkan sluta gnälla över lagledningen..
Alltså whaaaat??Utan att vara elak tycker jag det är skönt att Anna inte startar i VM. Efter alla olyckor hon varit med om och EM 2003 (var på plats) skulle jag inte kunna titta på en VM-ritt. Jag gillar verkligen inställningen men man ska inte riskera livet! På EM förra året, den lättaste EM-bana jag någonsin sett hade hon problem, visserligen mellan hinder men ändå.
På VM i Stockholm var jag hinderdomare och en del ekipage fick man verkligen hjärtsnörp av att se passera . Och till sist kom Murphy Himself och gick på studs och man blev helt . Men - Anna allt cred till dig men VM? Var lite "glad" att hästen är skadad
Du har PM.Tror inte han har en suck även om de bästa hästarna imte är med. Ryttarna är ju fortfarande med och deras andra och tredje hästar är mkt bättre än Dag iallafall. Däremot är det närmare för honom och han behöver inte vara borta så många dgr hemifrån.
Fast jag kan väl inte tycka att någon av fallen var ryttarens fel, det var helt enkelt olyckor.Jag vill verkligen inte vara elak men efter olyckorna hon varit med om tror jag verkligen inte att en VM bana är hennes "element". OK en lätt EM bana som förra året är OK men VM?
EM banan 2013 måste man väl ändå säga var det lättaste på många år? Typ 20-talet utan tidsfel....drygt 40 utan hinderfel...du måste hålla med om att banan var väldigt lätt för att vara ett mästerskap? Givetvis ska inte en bana var livsfarlig för ekipagen men den ska ställa frågor om mod och kunskap, vilket jag hoppas att VM banan gör. Jag ser fram emot VM och hoppas på fina ritter och inga olyckor. Vilket jag tyvärr såg på alltför nära håll 2003
Favoriterna är ju fem till antalet, utmanarna och de som befinner sig direkt under utmanarna plus young riders och juniorer/ponny är bra många fler än såMen det är ju bara de som hänger på en skör tråd som har den uppfattningen. De som är favoriter upplever ju inte detta.
Är inte det märkligt?Fast varken juniorer Yr eller ponnyryttare har något med Staffan att göra, dom har ju sina egna ledare. Eller tänkte du på något annat?