VM-tråden

Sitter och följer resultaten på webben också, EL antar jag står för eliminated, men vad står AB för? Det är också ekipage som inte slutfört terrängen.

Sitter och följer resultaten på webben också, EL antar jag står för eliminated, men vad står AB för? Det är också ekipage som inte slutfört terrängen.

Jag har också sett AB, då tror jag det stod uppe vid live-resultaten där man ser om ekipaget klarat varje hinder. Fattade inte heller vad det stod för..

Hur kan Belgien ligga på andra plats? Joris van Springel trilla ju av och Constantin van Rijckevorsel utgick väl, eller?

Ok tack för info. Då kanske det finns chans till några sekunder i helbild för svenskarna då >.<

Jag antar att någon av van Springel och van Rijckevorsel inte ingår i det Belgiska laget då eftersom Belgien fortfarande ligger på andra plats.

Edit: ser ju att det bara är fyra belgare i listan så de borde ju vara med båda två men..

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter VM i Tryon närmar sig och nu är det en dryg månad kvar tills trupperna tas ut. Ridsports Annelie Frank har tippat vilka ekipage hon tror...
Svar
0
· Visningar
307
Senast: Gunnar
·
Tjatter Obs! Känsliga spelare lugnas med att det här inte kommer att bli ett våldsamt tema! Ja så har fyra år gått ännu en gång och vi står...
61 62 63
Svar
1 257
· Visningar
48 500
Senast: Hedinn
·
W
Fälttävlan Jag citerar från Ridsports hemsida: "På måndagen presenterade förbundskapten Jan Jönsson de ryttare som ingår i fälttävlans VM-trupp...
Svar
2
· Visningar
1 254
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama