VM-tråden

Var bara tvungen och kolla in här och se vad ni kunniga tycker. Jag stängde av. Hur i helvete kan man fortsätta trycka på en häst över dylika hinder när den uppenbarligen är slut. Tror det var startnummer två jag såg som faktiskt gav upp men enligt mig för sent - ja ok dom störtade ju inte som något ekipage gjorde en stund senare. Hoppas verkligen att följande ryttare drar ner på tempot.
Är banan extremt tung?

Vad trist det ser ut när irlänskan (?) spöar hästen var gång den vägrade.

Jag tycker att det är märkligt om hon inte fick en varning.
Står såhär i "Eventing Rules 24th Edition effective 1st January 2014" på FEIs hemsida "The whip is not to be used more than three times for any one incident." .
Hon använde väl spöet fler än tre gånger efter första stoppet?

Studsen upp ur vattnet kommer nog få många på fall.
Snyggt av WFP, men även för honom såg det lite jobbigt ut ibland. Såg nästan ut som hästen hade lagt över tungan? Eller viftade den bara med den?

Sååå tråkigt att de inte visade Malin någon gång!! Jag hade appen igång med live-resultaten så jag såg ju ändå hur det gick för henne där men jag vill ju se på TV! Har det vart någon annan ryttare de inte visat något alls av??

Sååå tråkigt att de inte visade Malin någon gång!! Jag hade appen igång med live-resultaten så jag såg ju ändå hur det gick för henne där men jag vill ju se på TV! Har det vart någon annan ryttare de inte visat något alls av??
Tror inte det... Men har för mig att det var liknande när EM gick i Frankrike för några år sedan.. Man fick knappt se svenskarna.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter VM i Tryon närmar sig och nu är det en dryg månad kvar tills trupperna tas ut. Ridsports Annelie Frank har tippat vilka ekipage hon tror...
Svar
0
· Visningar
307
Senast: Gunnar
·
Tjatter Obs! Känsliga spelare lugnas med att det här inte kommer att bli ett våldsamt tema! Ja så har fyra år gått ännu en gång och vi står...
61 62 63
Svar
1 257
· Visningar
48 500
Senast: Hedinn
·
W
Fälttävlan Jag citerar från Ridsports hemsida: "På måndagen presenterade förbundskapten Jan Jönsson de ryttare som ingår i fälttävlans VM-trupp...
Svar
2
· Visningar
1 254
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama