De hade ju till och med röntgat i måndags och sett att det var ett gammalt överben som spökade..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis!För dåligt insatt antagligen, men vem menar du? Alexander?
Alla hästar i landslaget har tvingats tävla och träna på ett sätt jag aldrig tidigare varit med om. Dessutom med press på att prestera på max hela tiden. Staffan har fått Hybris och det får han betala för nu tyvärr.
Alla hästar i landslaget har tvingats tävla och träna på ett sätt jag aldrig tidigare varit med om. Dessutom med press på att prestera på max hela tiden. Staffan har fått Hybris och det får han betala för nu tyvärr.
Är det bara jag som inte får upp liveresultat?
Har kört hemma via Chrome (OS X) och på mobilen (iPhone) utan problem, tror bara jag behövde installera Silverlight först för att kunna se på datorn.Jag får inte igång sändningen på Horse1? Provat i både Chrome och Explorer. Tänkte utnyttja min gratismånad såhär under VM...
Jag och en kompis spånade faktiskt lite på det häromdagen, vi kom fram till att veterinärer är utbildade på att laga trasiga djur, inte att förebygga skador.Jag har inte vidare koll, men av det jag läst och hört låter det som att upplägget har varit helt vansinnigt. Hur kan en veterinär puscha så?
Den frågan är det många som ställer idag..Nu måste även jag ge mig in in debatten...
Men hur tänker man när man visar upp en häst för besiktning som var halt i måndags...? Tror man att man ska kunna rida VM med de förutsättningarna?
Den var ju spänd som en solfjäder men Malin gjorde ett toppenjobb å höll den kvar på bananSofarsogood ser ju inte lätt ut direkt! Men jag tycker Malin gjorde det bra
Alexander gick ju Badminton men är i övrigt en av de som gjort ganska så lite.Alla hästar i landslaget har tvingats tävla och träna på ett sätt jag aldrig tidigare varit med om. Dessutom med press på att prestera på max hela tiden. Staffan har fått Hybris och det får han betala för nu tyvärr.