VM-tråden

Om banan går uppåt - har svårt att vara tålmodig och vänta tills jag får se den :arghh: - ett par snäpp i svårighet mot vad som levererats på de vanliga tävlingarna i CIC3* under de senaste åren kommer det bli fläskigt stort :nailbiting:

Det är dessutom rejält kuperat i Le Pin och bara det kan suga musten ur vilken häst och ryttare som helst.

Ja vilken tur att man slipper rida där, fläskigt stort låter inte så lockande ;) Fy fan:D

@magnus242 Det har alltid regnat mer eller mindre när jag varit där och underlaget ser ut att hålla bra för regn. Överlag är det ju gamla marker som hängt med ett bra tag och de ordinarie tävlingarna brukar ha väldigt många startande.

@fio
:D

Det verkar inte riktigt vilja sig för fälttävlan, finns det några kvar nu när Alexander inte gick igenom veterinärkontrollen?

Det verkar inte riktigt vilja sig för fälttävlan, finns det några kvar nu när Alexander inte gick igenom veterinärkontrollen?

De är ju tre ekipage kvar nu vilket innebär att allas resultat räknas för laget. Det blir extremt skört, och så har de en besiktning till att genomgå innan hoppningen på söndag. Jag vet inte om jag kommer våga kolla på sändningarna ens, är redan orolig och nervös..

Nu måste även jag ge mig in in debatten...

Men hur tänker man när man visar upp en häst för besiktning som var halt i måndags...? Tror man att man ska kunna rida VM med de förutsättningarna?

Det undrade faktiskt jag också. Även om den hade gått igenom besiktningen nu, hur hade dom tänkt sig att det skulle gå fortsättningsvis?!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter VM i Tryon närmar sig och nu är det en dryg månad kvar tills trupperna tas ut. Ridsports Annelie Frank har tippat vilka ekipage hon tror...
Svar
0
· Visningar
307
Senast: Gunnar
·
Tjatter Obs! Känsliga spelare lugnas med att det här inte kommer att bli ett våldsamt tema! Ja så har fyra år gått ännu en gång och vi står...
61 62 63
Svar
1 257
· Visningar
48 501
Senast: Hedinn
·
W
Fälttävlan Jag citerar från Ridsports hemsida: "På måndagen presenterade förbundskapten Jan Jönsson de ryttare som ingår i fälttävlans VM-trupp...
Svar
2
· Visningar
1 254
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama