Vad jag förstått av SOK
fischerRocana är en superhäst och rankad fyra i världen bland annat pga en andraplats i CCI4* Luhmühlen i år!
Fast Sam är magisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad jag förstått av SOK
fischerRocana är en superhäst och rankad fyra i världen bland annat pga en andraplats i CCI4* Luhmühlen i år!
Spännande att det gick så snabbt. Alla andra ändringar tar ju tid. Låång tid.
Ja hoppsporten känns extremt lockande just nu.
Jag är helt förstummad över nollstödet Dag fått av övriga aktiva. Om han fått något så är det så dolt att det inte går att hitta. Pinsamt!
Vad är för och främst definitionen på läktarfolk?Fast spekulationer som i denna tråd gör ju att sporten blir mer knivhugg i ryggen än stöttning. O oftast verkar det vara läktarfolket som håller på, inte de aktiva. De aktiva rider och tränar, läktarfolket snackar skit. Så är det i alla sporter.
O varför förutsätter man hela tiden att alla är emot alla? Varför skulle inte Dag ha stöd?
Fast spekulationer som i denna tråd gör ju att sporten blir mer knivhugg i ryggen än stöttning. O oftast verkar det vara läktarfolket som håller på, inte de aktiva. De aktiva rider och tränar, läktarfolket snackar skit. Så är det i alla sporter.
Vad gäller OS i Sydney så vet jag iaf flera aktiva som inte pratade med varandra/ville sitta vid samma matbord 5 - 6 år senare.Fast spekulationer som i denna tråd gör ju att sporten blir mer knivhugg i ryggen än stöttning. O oftast verkar det vara läktarfolket som håller på, inte de aktiva. De aktiva rider och tränar, läktarfolket snackar skit. Så är det i alla sporter.
Vad gäller OS i Sydney så vet jag iaf flera aktiva som inte pratade med varandra/ville sitta vid samma matbord 5 - 6 år senare.
Människor kan vara fåniga och långsinta och tramsiga oavsett hur duktiga de är på att rida.
Och jag kan tyvärr bara instämma. Ondast är anhörigaoch några av de som inte kom med.Fast jag vet att det där inte stämmer.
ska bli spännande. Undrar omngn av de 2kommer tillbaks?[/QUOTE][QUOTE="Hippocampus De hästar som är skadade/sjuka nu lär väl komma tillbaka nästa år, beroende på hur stor senskadan är för den ena hästen. !
så är det ju alltid. Anhöriga är värst i alla sporter. Jag fattar inte varför. Vet själv hur det är när föräldrar nästan kraschar barnens satsning.Och jag kan tyvärr bara instämma. Ondast är anhörigaoch några av de som inte kom med.
Jag såg precis det! Alltså?! Vad händer? Har det någonsin varit såhär mycket bortfall inför ett mästerskap? Är ju inte bara Sverige heller...Johans häst halt