Just nu verkar de visa det på Horse1 (och distans på Horse1 Extra)Håller på att bli stollig, vart hittar ni det på horse1?? Jag hittar bara paradressyr och distans...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just nu verkar de visa det på Horse1 (och distans på Horse1 Extra)Håller på att bli stollig, vart hittar ni det på horse1?? Jag hittar bara paradressyr och distans...
Handlar mer om publiken än om storleken. Applåder skrämmer henne. Oavsett om det är litet eller stort. De jobbar med det.Nu är dressyren igång! Ang Sofarsogood, hur "små" arenor ska det vara för att hon skall hålla sig på mattan?
Handlar mer om publiken än om storleken. Applåder skrämmer henne. Oavsett om det är litet eller stort. De jobbar med det.Nu är dressyren igång! Ang Sofarsogood, hur "små" arenor ska det vara för att hon skall hålla sig på mattan?
Fast han jobbar ju mycket med fullblod och förebyggande. Han har förmodligen en annan syn och förklaring på detta.Jag och en kompis spånade faktiskt lite på det häromdagen, vi kom fram till att veterinärer är utbildade på att laga trasiga djur, inte att förebygga skador.
Fast han jobbar ju mycket med fullblod och förebyggande. Han har förmodligen en annan syn och förklaring på detta.
Ja men du vet ju inte vems fel det är, eller hur. Ingen av oss VET att det är hans fel allt. Kan ju vara så att ryttarna gjort en mix av eget och hans som blivit fatalt.Verkar ha gått sådär med den synen.
Ja men du vet ju inte vems fel det är, eller hur. Ingen av oss VET att det är hans fel allt. Kan ju vara så att ryttarna gjort en mix av eget och hans som blivit fatalt.