VM-tråden

Jag och en kompis spånade faktiskt lite på det häromdagen, vi kom fram till att veterinärer är utbildade på att laga trasiga djur, inte att förebygga skador. ;)
Fast han jobbar ju mycket med fullblod och förebyggande. Han har förmodligen en annan syn och förklaring på detta.

Ja äntligen dags! Hoppas TVn är snäll och inte buffrar som igår, då får jag väl sätta mig vid datorn. Men det är ju inte lika bekvämt:angel:
Måste dock iväg två svängar under dagen, men man kan väl se det
även i efterhand på Svt play?

Ridabstinensen lär inte minska :nailbiting:

Startade precis, försökte kolla på pojkvännens projektor men vi är inte sams så nu sitter jag vid datorn ändå :meh:

Vad hände med de två första ekipagen? Två uteslutna direkt känns lite oroande? Banan lär ju inte bli lättare när det är blött.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter VM i Tryon närmar sig och nu är det en dryg månad kvar tills trupperna tas ut. Ridsports Annelie Frank har tippat vilka ekipage hon tror...
Svar
0
· Visningar
307
Senast: Gunnar
·
Tjatter Obs! Känsliga spelare lugnas med att det här inte kommer att bli ett våldsamt tema! Ja så har fyra år gått ännu en gång och vi står...
61 62 63
Svar
1 257
· Visningar
48 500
Senast: Hedinn
·
W
Fälttävlan Jag citerar från Ridsports hemsida: "På måndagen presenterade förbundskapten Jan Jönsson de ryttare som ingår i fälttävlans VM-trupp...
Svar
2
· Visningar
1 254
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama