Gissar på fälttävlanskommittén?Vad menar du med fälttävlanskom.?
/Lady_S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gissar på fälttävlanskommittén?Vad menar du med fälttävlanskom.?
Så skulle det ju kunna varaGissar på fälttävlanskommittén?
/Lady_S
Fast GF var en katastrof. Massor med sakfel och märkliga kommentarer för de invigda.
Ja. Sorry om jag var otydlig. Det är fälttävlanskommittén jag menade.Så skulle det ju kunna vara
Aha, men det är nog ändå ungefär 50-50 på den punktenJa. Sorry om jag var otydlig. Det är fälttävlanskommittén jag menade.
Först tänkte jag att du menade fälttävlansmomenten men nu tror jag att jag förstår jag vad du menar. Och ja, för mig är hoppning totalt ointressant fram till ögonblicket det är fyra ekipage kvar för den individuella finalen.Jag är egentligen ingen inbiten fälttävlansryttare men plötsligt känns VM så mycket mindre intressant när det bara är hoppning kvar. Hoppning - dressyr - fälttävlan hade varit bättre så det blev mer och mer spännande hela tiden
Nej det är ju kanon då stannar ju majoriteten av slaskreportrarna hemma och kan inte heller skandalisera vår sportAachen kör ju allt på EM förutom fälttävlan som går i Skottland, det är ju sjukt trist om nått.
Jag är egentligen ingen inbiten fälttävlansryttare men plötsligt känns VM så mycket mindre intressant när det bara är hoppning kvar. Hoppning - dressyr - fälttävlan hade varit bättre så det blev mer och mer spännande hela tiden
Tur man är geotaggad annars hade man suttit limmad vid den filmenOm man inte kan få nog av VM-fättävlan kan man se terrängritten från VM -90 i Svt's Öppna Arkiv!
Haha, jag satt just och tittade på den (inspirerad av dressyrfolket) och förfasade mig lite, shit vad det har hänt mycket!Om man inte kan få nog av VM-fättävlan kan man se terrängritten från VM -90 i Svt's Öppna Arkiv!
Haha, jag satt just och tittade på den (inspirerad av dressyrfolket) och förfasade mig lite, shit vad det har hänt mycket!
Jag har den också nånstans men vad jag tänkte på är ju säkerhetstänket som var i princip non-existent, Ginny Lengs häst som fastnar i bullfinchen, Ullas vurpa osv.Jag har ju den videofilmen och det är sjukt vad det har ändrat sig när det gäller kvaliteten på dressyr och hoppning. Men dom var ju grymma terrängryttare!
Jag har ju den videofilmen och det är sjukt vad det har ändrat sig när det gäller kvaliteten på dressyr och hoppning. Men dom var ju grymma terrängryttare!
Jag har den också nånstans men vad jag tänkte på är ju säkerhetstänket som var i princip non-existent, Ginny Lengs häst som fastnar i bullfinchen, Ullas vurpa osv.
Och Anna Hilton har fått gult kort...