VM i Åstorp

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Carolus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 385
C

Carolus

Vilka har tänkt sig att besöka VM i Åstorp i sommar??? Iågr blev det bestämmt när vi har semester på jobbet... Helt perfekt, två veckor inann VM och en vecka efter +VM veckan... :banana: :bump: :banana: :bow: :bump: :banana: :bump:

Vår klubb ska ha hand om ett hinder under maratondagen...så jag ska ner! Vore ju kul att ha en liten buketräff...vad tycker ni?

Lite sugen på att åka(vet inte ens vart åstorp ligger men det är långt)
men det beror lite på jobb och sånnt. *hoppas*

:D Men SM i brukskörning går vid pingst!
Fodong behöver en medhjälpare, nämligen mig :bump: :bump:

Alla som kör, kom till Åstorp med häst och vagn den 21 Juli för då ska det sättas världsrekord i antal körande ekipage.
För mer info kolla in på denna sida wdc2004

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 810
Senast: malumbub
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 594
Senast: 13579vas
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 197
Senast: Twihard
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 467
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka