VM-affisch

Haukur

Trådstartare
Smyger in den här tråden här, vet inte riktigt om den får ligga men testar..
Undrar om ni vet om det går att få tag på affischerna från VM fortfarande och isf var? Har nämligen en pojkvän som är dalmas han har precis börjat intressera sig för Islandshästar och har förälskat sig i affischen (den med "dalahästen", Johannas Solfari från Oviksfjällen ). :D
Om det inte går att få tag på affischen, vet någon vem som tagit bilden så kanske man kan gå den vägen?

Senast ändrad:
Sv: VM-affisch

Maila SIF och fråga! De kan mycket väl ha affischer kvar, även om de av logiska skäl inte annonseras ut längre. ;)

Bilden är skapad av Ingela Bjurenborg.

Tack för svaret! Har redan fått mailsvar av SIF och dom hade affischer kvar:D
Nu blir pojken glad!

Jag vill gärna också ha en, vad kostade dem? :d

Kostade väl bara kring 10kr om jag inte minns allt fel?!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 782
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 146
Senast: Juli0a
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 675
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30