Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur mycket av vitaminerna finns kvar i silaget så här års? Jag tycker att de borde bevaras lite bättre i silaget än i vanligt hö som ju sägs ha tappat mycket i lagringen.
Jag har nu ägnat minst en halvtimme åt att söka, men jag hittar inget. Jag vet inte om jag söker på fel ställe. Om någon skulle vilja länka till det ställe där man ska söka så vore jag tacksam.
Usch vad tråkigt att du har fått leta utan att hitta något, jag blir själv så frustrerad av det. Jag var inte vid min dator och hade därför inte länken men här är den nu: http://ex-epsilon.slu.se/archive/00000656/01/ExjobbJM.pdf
I hennes egna studie lagrades ensilaget/hösilaget i 11 månader, jag minns däremot inte hur referenserna från litteraturstudien var lagrade.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.