Sv: VitaePro

Min pappa, mormor och flera av deras vänner och bekanta använder det och tycker att det har helt fantastisk effekt. Huruvida det är placebo eller inte har jag ingen aning om. ;)

Sv: VitaePro

Ja det påstås vara bluff, dock har ju jag blivit hjälpt det. Hade tidigare enorma problem i musklerna som var spända, stela och ömma. Nu ska jag väl erkänna att allt inte är borta, men helt klart har jag fått en tydlig lindring.
I mitt fall är det lite speciellt, så hade det hjälpt fullt ut så hade man nog hittat ett botemedel.;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 240
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Använder ni spikmatta? Vilket märke har ni? Upplever ni någon förbättring av något slag?
Svar
10
· Visningar
474
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Använder ni ert friskvårdsbidrag (om ni har något) och till vad använder ni det? Själv får jag erkänna att jag var hemskt dåligt på det... 6 7 8
Svar
158
· Visningar
4 869
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Hej! Tänker att det är många här med olika NPF-diagnoser och tänker att det kanske finns några bra knep folk har för att underlätta i... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 408
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka