Vita trädgårdsmöbler igen?

Rie

Trådstartare
Går det?
Alla våra vita plastmöbler se numera ut som om det är en hel del grått mögel(?)på dem. Att torka bort det går inte. Någon som har lyckats med att rengöra sina? Hur i så fall? Vilket mirakelmedel har du använt?
Det känns ju inte speciellt roligt att be gäster sätta sig i dem som de ser ut nu....

Sv: Vita trädgårdsmöbler igen?

fick vita, naja fd vita, plaststolar av svarmor.... jag skruuubbbade och skruuuuuuubbade med allskonsk ganska starka medel, funkade inte... sa jag tankte, asch, lat oss chansa och kopte plastfarg pa sprayburk.

Tio minuter senare sag dom brandspanking new ut, och har hallit sig himla fina trotts brutal misshandel i tva ar. Rekommenderas varmt!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 744
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: miumiu
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 055
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 661
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård