visste ni detta?

S

sinner

DM i brukskörning och bruksridning i målilla i morgon:confused:

är det nåt att ha eller?

Sv: visste ni detta?

Jag skulle dit, men så kom en skåneresa ivägen... Jag hoppas många åker dit i det fina vädret och får se samspelta ekipage!

Om Lanz är med så heja på honom!

jag ska göra mitt bästa för att kunna åka... men det var ju av ren slump jag hittade det....letade efter ledtrådar om min pålles stam när jag ramlade på infon... kass marknadsföring tycker jag..

Ja, jag fick ju reda på det genom camilla som är många av ekipagens tränare.

Var hade du velat se det? Jag tror det står på brukshemsidorna, eller?

ja, jag vet inte riktigt... men nu var jag ju inne på juf(stavning?)s hemsida under lokala distrikt... kan inte påminna mig att jag har sett det någon annan stans...

som sagt...jag tyckte det var lite knepigt att hitta... men nu vet jag ju, och ska förhoppningsvis dit.... kanske kan man få lite inspiration med sig hem till monstren...

vet du vilken tid det är? det står ju inte..

Nej, men det var på förmiddagen vet jag. Säkert på eftermiddagen med. kanske börjar 9? en vild gissning. annars får du ringa till hon som står som kontaktperson.

det var bangenomgång eller vad det nu var vid nio, så det borde ju börja på förmiddagen med andra ord.... ska bli spännande att titta på!! har bara varit på skogskörning innan...

Jag visste om det, via djungeltelegrafen...

Hade gärna varit med själv om det inte kom annat ivägen. Är ju nära och bra till Målilla för mig. Men kalmar länsfjordförening brukar ju oxå ha sina tävlingar i Målilla. Då kanske man kan vara med. Har ju inte fjording men ändå. Har varit med utan tävlan förr.

Liknande trådar

R
Gnägg Jag skulle vilja höra era erfaren heter från att köpa häst! Hur och när visste ni att det var DEN hästen liksom? Kändes det bara som ett...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 640
Senast: Fiorano
·
Körning Har en minishettis som är positiv och framåt och rolig att göra saker med. Hon är generellt orädd, utom vid körning och det kommer bil...
Svar
0
· Visningar
1 264
Senast: Kilauea
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
25 297
Senast: Mkb
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag gör en tråd om dethär för att jag tycker att det kanske kan vara kul att höra andras erfaren heter! Men jag skulle vilja veta hur...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
9 417
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka