Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja men det gäller väl endast om jag tar betalt? Jag har för mig att jag kan få träna och rida andras hästar hur mkt jag vill, sålänge jag gör det gratis?
Så har jag oxå härt at det är (dvs att ta betalt och vara amatör). Och jag tror inte heller de var tillåtet att få betalt på annat sätt, typ ridlektioner eller likande om man vill vara amatör.
Foder & Strö
Ska flytta hästen till nytt stall och flyttar från en hage med ytterst lite gräs året runt till en gräshage där det är mkt gräs. Dock är...
Kropp & Själ Jag kör också på dans. Jag har testat pardans, men det var inte för mig. Däremot har jag gått på typ showdans, orientalisk dans mm. Man...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.