Visst är hon underbar!

P

Pretty

Kolla på sötnosen som jag kommer få, vad tycks ?? :love: Är hon inte det gulligaste,sötaste,bästa och finaste djur du någonsin sätt :p Hur ska jag kunna vänta en hel månad innan jag får hem henne?? Om du vill se min lilla gulliplutt så kolla på länken här nedan och sen på kaninen tingad till Caroline :D :love:

http://www.teddykaniner.dinstudio.se/bildgalleri3_T9_R51.htm#

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Visst är hon underbar!

Det blir säkert en riktig liten hårtuss av henne snart, med tanke på hur hennes förlädrar ser ut :love: :D

Jätte söt, vart intresserad av den där lejonhuvade dvärgvädurs hanen efter e. Blåbär u.Advucado. Kolla på kaninungar så ser ni honom.. Jätte söt. Men har ju en hane nu :/ Måste ha dem i varsin bur ifall det ska funka ju, men mamma har sagt att jag kan få en kanin till :D Får se.. men din kanin var ju supersöt..

Va kul :) Du kanske kan kastrera honom då??

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 683
Senast: Enya
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 349
Senast: Juli0a
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 457
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 529
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve