Visningsgrimma till föl

Gazque

Trådstartare
Vad har ni för visningsgrimmor till fölungarna vid premiering? Och var finns de att köpa? För er som vill och kan, tas bilder gärna emot.. ;) Och vad leder ni de små rackarna med, vanligt grimskaft? Jag skulle gärna se att det fanns en snygg helhet i grimma och skaft...

Sv: Visningsgrimma till föl

Det finns i många butiker och på nätet, jag såg en i en katalog jag fick i brevlådan i veckan. Jag vet de som visat i hundkoppel till visningsgrimma.

Som moderator påminner jag om att det inte är tillåtet att lägga ut butikslänkar och bilder.

Jag menade förståss kort på era egna bebisar när de är som finast ;) med grimmorna på...

jag köpte en fölgrimma efter att ha letat längeo på många ställen efter en. Hittade en som var handsydd o hade lite längre sidostycken. Till den så köpte jag ett hundkoppel som matchade, funkade perfekt!

Här kommer bilder på min, som jag köpt på hööks, fast de tidigt födda ungarna har jag fått byta pannband på, annars är den mkt ställbar och ser fin ut tycker jag!

Dahlia
nvxr3r.jpg

Dynamite
30c6e4n.jpg

Jag köpte en fölgrimma i läder på Ullared för 49 kr. Han var bara fem veckor då så den passade utmärkt :) Sedan köpte vi ett hundkoppel som matchade :D

32876599.jpg

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 639
Senast: ako
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 005
Senast: Kajsalisa
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 792

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka