Visa SWB som missat 3-årstest?

AmyPond

Trådstartare
Om man köper ett SWB-sto som är 3 år och inte visats på 3årstest, kan man visa den senare och hur går det till? Hon är väldigt lite hanterad så kan ev. hinna visas som 4-åring.

Hon hade sån grym trav att jag gärna vill få henne bedömd i sådant fall. :D

Om man köper ett SWB-sto som är 3 år och inte visats på 3årstest, kan man visa den senare och hur går det till? Hon är väldigt lite hanterad så kan ev. hinna visas som 4-åring.

Hon hade sån grym trav att jag gärna vill få henne bedömd i sådant fall. :D

Tack för svaren! Hade fått för mig att man inte fick vara med om man missade 3års, men då är jag glad att det var fel :)

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 534
Senast: Raderad medlem 149793
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 159
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 087
Senast: Bison
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar