Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att avla handlar till liten del om kunnighet och till stpor del tur..
Du kan välja de bästa ston och hingstar men du kan endå få ut ett skitföl..för du har ingen aning om vilken led bak i stammen just ditt föl kommer ärva..
Se bara på människan 2 mörkhyade personer ska få barn och ut kommer en blåögd supervit unge
Även om mammam hade rullat halm med någon annan så blir de ju en mulatt och inte en albino typ...
Då har ungen ärft något VÄÄLDIGT långt bak i släkten
Detta kan även hända hästar!
Och att skylla på att inte visa sitt sto pga att det är dyrt.. det köper inte jag har man häst så har man råd..
då kan man strunta i att träna för instruktör månaden efter visningen så spar man in ett par tusen
Strunta i att köpa kläder och festa 1 månad..Ja de finns alltid pengar att dra in på=)
Och att skylla på att inte visa sitt sto pga att det är dyrt.. det köper inte jag har man häst så har man råd..
då kan man strunta i att träna för instruktör månaden efter visningen så spar man in ett par tusen
Strunta i att köpa kläder och festa 1 månad..Ja de finns alltid pengar att dra in på=)
...
Är det någon ide att visa henne, vad ni kan se på bilden?
Jag tror att namnet på den som visar har väldigt stor betydelse, så är det i alla bedömningssporter.
Namnet på den som visar tror jag också har väldigt stor betydelse.
Jag tycker inte riktigt om att man måste ha ett "namn" för att lyckas på avelsbedömningar osv.. =/
hur går en visning till? vad bör man tänka på? Jag kommer skicka iväg Vaka på träning och inte visa henne själv men en del utav jobbet tänker jag göra själv. Nu är hon dräktig kan man börja med att bara exteriör bedöma m föl vid sidan eller måste man göra hela kittet direkt?
Är det någon ide att visa henne, vad ni kan se på bilden?
Jag tror bestämt att det blev fel bild, men väldigt söt valp!
Hihi, jättesöt men på en isisvisning vet jag inte om den platsar!