Visa mig era klippta hästar!!!

Beemergirl

Trådstartare
Vet inte om jag lägger detta på rätt ställe men då får väl adm flytta det! :confused:

Jag kommer att klippa min häst i vinter för första gången. Det blir ingen helklippning å nu skulle jag vilja se bilder på era klippta hästar så att jag får nån insperation!

Så kom igen visa mig nu hur jag ska klippa min älskling!!!

:banana: :banana: :banana:
 
Sv: Visa mig era klippta hästar!!!

här kommer en bild på min förra ponny så här var hon klippt för 2 vintrar sedan. ignorera den skitiga bakgrunden tack ;)

4543984.jpg
 
Sv: Visa mig era klippta hästar!!!

här kommer en bild på min förra ponny så här var hon klippt för 2 vintrar sedan. ignorera den skitiga bakgrunden tack ;)

4543984.jpg

Tack för bilden! :bow: Gullig häst!

Ja det va nåt sånt jag hade tänkt mig! Men det skulle va kul att hitta på nåt lite annorlunda oxå...

Men kom igen, några fler måste det väl finnas som har en bild på sin klippta häst!!!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 273
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 081
Senast: Freazer
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 089
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 791
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp