Visa era kristallkronor/ljuskronor!

Sv: Visa era kristallkronor/ljuskronor!

1_7_11_4.jpg

Vi har en liten söt rackare på verandan :) Passade perfekt där då tapeten på ena väggen också går i blått, precis som ljusmanschetterna :)

Jag är sugen på att skaffa en till vardagsrummet med, så jag kommer följa tråden :)

Vi fick en kristallkrona i bröllopspresent.
Väldigt otippat!
Jag älskar den!

Ganska dålig bild:
cimg2482_174906631.jpg

Detaljer:
dsc_0001_103268880.jpg

Den är 100-150 år gammal och ombyggd i omgångar. Från början fanns det ingen el, till exempel. Vi lämnade in den på putsning och lite kabelfix i våras, och han som gjorde det ville köpa den och sa att om vi någonsin tröttnar på den så ska vi komma till honom. Han värderade den också till ett förvånansvärt högt pris :eek:

Jag kan ta bättre bilder på den sen.
Älskar att den har glasstomme och klocka :love:

Liknande trådar

Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Hej! Jag funderar på skaffa kreditkort där man får bonus. Vill helst kunna resa så jag funderar på något från SAS. Någon som har något...
Svar
0
· Visningar
217
Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 700
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar