Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gick det?Jag har typ sju projekt på gång samtidigt men var tvungen att starta ett nytt eftersom jag insåg att det bara är 2v kvar tills liten ska börja sova på dagis igen och behöver en sovkofta. Den från förra året är lite liten nu. Har haft NOLL sug att handarbeta men nu kom det så vi får väl se vart det leder.
Koftan klar! Fast nu bygger de om sovplatsen så den har inte behövts än...Hur gick det?
Koftan klar! Fast nu bygger de om sovplatsen så den har inte behövts än...
Tack jag städar inte och äter mycket hämtmat@Linta shit vad fina grejer du gör! Fattar inte hur du hinner, för mig tar det typ ett år att få klart ett par strumpor
Jag är ju av åsikten att man kan sticka allt man vill, det är ju trots allt bara en maska i taget vad är det för mönster du funderar på?Vilken kul tråd! Har inte kollat så mkt i den tidigare då jag inte handarbetat så mkt. Men nu håller jag på att sticka ett par vantar och har hittat ett mönster till en kofta som jag är sugen på att försöka mig på... de står att den ska valättstickad iaf... vad tror ni? Har tidigare stickat ett par raggsockor och det är typ allt. Men har mamma till hjälp pepp hitåt tack
//r
Alltid alltid alltid värt att försöka. Det är så jag hittat nya favoriter.@Linta Tack för pepp =) Jag har inte mönstret här just nu, men kan ta kort o visa det sen =) Mamma tyckte dock det såg lite konstigt ut, men man kan ju höra efter på garnaffären när man köper garn om de man är osäker på =)
//r