Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh hjälp så söt!
Jag såg den åt fel håll först. Så svansen blev något annat en liten gubbe med spetsig näsa, som blundar och eeeeh, njuter av livet?
Det brukar vara ett par varv med bottenfärgen innan mönsterrapporten börjar/slutar vid ärmen.Nu behöver jag tänkar-hjälp igen!
Gör en Vilde from Järbo garn. I mönstret står det inte när man ska börja sticka själva mönstret. Det står i beskrivningen när man ska sätta i ärmarna att man ska använda färg 1, men tittar jag på bilden stämmer det inte.
Jag fattar inte!
Visst måste jag börja sticka mönsterrapporten direkt när ärmarna ska på plats? Eller?
Fast det står att man ska använda färg 1, och det är inte bottenfärgen.. Jag kan inte se på mönstret att det är någon varv i kontrasterande färg?Det brukar vara ett par varv med bottenfärgen innan mönsterrapporten börjar/slutar vid ärmen.
Det står verkligen inte, jag kikade igenom mönstret men jag skulle sätta ihop armarna med kroppen med den färg du har där och sen varvet därpå gått över på mönstret.Fast det står att man ska använda färg 1, och det är inte bottenfärgen.. Jag kan inte se på mönstret att det är någon varv i kontrasterande färg?
Det står inte när man ska börja sticka rapporten.. det står bara att det ska vara slätstickning..
Tack!Det står verkligen inte, jag kikade igenom mönstret men jag skulle sätta ihop armarna med kroppen med den färg du har där och sen varvet därpå gått över på mönstret.
Present till urologen.
Jättefint! Blir lite avis faktisktJag ska virka en pyttefilt till en fotpall. Gör därför mormorsrutor i storlek XS. Snälla pappa hjälpte mig att omvandla en skärbräda till en blockningsbräda.
Visa bifogad fil 149199
Jättefin bräda! Har funderat på att göra en sån ett tag nu.Jag ska virka en pyttefilt till en fotpall. Gör därför mormorsrutor i storlek XS. Snälla pappa hjälpte mig att omvandla en skärbräda till en blockningsbräda.
Visa bifogad fil 149199