Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag backar bakåt en maska i taget om jag måste göra omOk. Jag måste fråga kanske århundradets dummaste fråga.
Hur repar man på ett smidigt sätt upp tre varv, utan att tappa varenda maska?
Jag har bara repat upp hela projekt eller enstaka maskor innan.
Det har jag inte tålamod tillJag backar bakåt en maska i taget om jag måste göra om
Du får hålla koll vilken färg de nya maskorna ska vara för att passa in med mönstretJag behöver hjälp! Fattar ingenting..
I mönstret står det att jag ska öka två maskor under armen och sticka in dem i mönstret. Hur menar de att jag ska sticka in i mönstret?
Mönstret i fråga: Hello stripes
Tröjan.
Men hur jag än gör kommer det inte passa? Det kommer bli fyra maskor istället för tre i ena färgen i något/några varv. Fast det är ju under armen så det gör kanske ingetDu får hålla koll vilken färg de nya maskorna ska vara för att passa in med mönstret
Nej precis det blir ju några varv där mönstret inte stämmer heltMen hur jag än gör kommer det inte passa? Det kommer bli fyra maskor istället för tre i ena färgen i något/några varv. Fast det är ju under armen så det gör kanske inget
När du säger det känns det helt självklart. Skyller på amningshjärna och sömnbristNej precis det blir ju några varv där mönstret inte stämmer helt
Åh hur många gånger har man inte svurit över ett mönster och vips 63dje gången man läser det så fattar man plötsligtNär du säger det känns det helt självklart. Skyller på amningshjärna och sömnbrist
Sommarens första stickning klar, en ultramjuk tröja till sonen. Han är dock skeptisk, så risk finns att den inte kommer användas.
Första gången jag stickar raglanärm, så det var kul att prova.
Visa bifogad fil 147473