Sofie.S

Trådstartare
Jag älskar vårt nya vinylgolv! Men, hur sjutton håller man golvet rent? Varenda tassavtryck Från hunden syns! Spiller man något på golvet och torkar med disktrasan så syns det var man har torkat. Tappar barnen riskorn på golvet så syns det var de har legat.
Vad skurar ni era vinylgolv med för rengöringsmedel eller dundermedel?

Problemet är alltså att jag inte tycker att jag får bort alla dessa fläckar, de syns ändå. Ibland kan det se ut som någon ”flottig” hinna på golvet..

På jobbet har vi något medel som heter S-Wax till vinylgolvet. Det både rengör och vaxar om.
Hemma använder vi oss av typ varmt vatten och såpa eller liknande när vi moppar och jag upplever inget av det du beskriver på något av golven.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 634
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 719
Senast: s957
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 410
Senast: Migo
·
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
8 052
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII