Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag såg asläckra halsband igår på vinthundsspecialen i Mariefred, min plånbok fick verkliga problem att kontrollera sig själv Men eftersom hunden inte kan använda halsband blev det inget...
Iaf, sadelmakarna i vallentuna gör halsband (http://www.sadelmakarna.com/2.html) men de allra finaste kommer från utlänska försäljare. Det jag tittade på var svart med turkost/svart/guld blommigt tyg på. Perfekt till min vita hund
Förr använde jag halvstryp, snacka om att det var svårt att hitta! Om det är någon som är på marknaden efter whippet-halvstryp så är jag din go-to-guy
Jag och flera bekanta till mig har beställt från www.halsbanden.com. Alldeles underbara, välgjorda och välpassade halsband! Det har inte varit något strul, kvinnan som har hand om det är mycket tillmötesgående och det är snabb leverans. Kan inte annat än rekommendera!
En vän till mig tillverkar och säljer. Om du vill så kan jag skicka PM med hennes namn och nummer? Halsbanden är jättefina och har rimliga priser. Man kan få dom som man vill ha dom.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.