Vinthunds-halsband!

Seabaz

Trådstartare
Vinthundshalsband, whippet-halsband eller arab-halsband har jag hört som namn på halsbandet, som är lite bredare... Vart kan man få tag i sådant?

Sv: Vinthunds-halsband!

Jag såg asläckra halsband igår på vinthundsspecialen i Mariefred, min plånbok fick verkliga problem att kontrollera sig själv :angel: Men eftersom hunden inte kan använda halsband blev det inget... :cry:

Iaf, sadelmakarna i vallentuna gör halsband (http://www.sadelmakarna.com/2.html) men de allra finaste kommer från utlänska försäljare. Det jag tittade på var svart med turkost/svart/guld blommigt tyg på. Perfekt till min vita hund :D

Förr använde jag halvstryp, snacka om att det var svårt att hitta! Om det är någon som är på marknaden efter whippet-halvstryp så är jag din go-to-guy :angel:

delvis kl

Jag och flera bekanta till mig har beställt från www.halsbanden.com. Alldeles underbara, välgjorda och välpassade halsband! Det har inte varit något strul, kvinnan som har hand om det är mycket tillmötesgående och det är snabb leverans. Kan inte annat än rekommendera!

En vän till mig tillverkar och säljer. Om du vill så kan jag skicka PM med hennes namn och nummer? Halsbanden är jättefina och har rimliga priser. Man kan få dom som man vill ha dom.

Liknande trådar

Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
1 079
Senast: cili
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 955
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Japp. Det är praktiskt med en enfärgad kull, då kan alla valpköpare få välja namn och trots det spara urvalet till veterinärbesiktningen :)
5 6 7
Svar
126
· Visningar
2 361
Senast: MML
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12