Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet ni, jag har råkat bli kär..
Idag när jag gick till rastgården med Wahidah så tittade jag in mellan träden som finns när man kommer fram. Där inne ser jag några lååånga gråa ben. Blev glad och ökade farten eftersom jag misstänkte att jag visste vad jag såg...
När jag kom fram så att jag kunde ta mig en ordentlig titt upptäckte jag att jag hade haft rätt - det var en skotsk hjorthund där![]()
Hej
Gå in på http://www.whippetklubben.nu/ där kan du hitta uppfödare nära dig, vet att det finns i Motala och Söderköping.
Susanne
Som nykommling i den här delen av hundvärlden får du ursäkta om jag frågar:
Som nykommling i den här delen av hundvärlden får du ursäkta om jag frågar:
Ska en utställningsgrey se ut som din maya? Jag har bara träffat kappisar på nära håll och dom är mycket mer högbenta (mer kvadratiska)och smäckrare än vad din tik ser ut att vara. Skiljer det sig så mycket i varianterna? Ställs aldrig kappisvarianten? Tänkte, om det nu är så stor skillnad borde ju en kappis ha väldigt svårt att hävda sig.
Jag hoppas att du inte tar illa upp, hon är jättefin, bara undrar![]()
Hon är så snygg din flicka![]()
Hon är verkligen tjusig din lilla dam!
(och efter Haukurs frågor känner jag att jag måste sätta mig och läsa greyhoundens rasstandard..)
Åh, är det Kermit från NeverNeverLand? Han är ju så sötKL
Här väntar vi tillökning! Det flyttar in en lurcherhane om ca 2 veckor, världens vackraste pojke, en Kermit kommer till oss![]()
Så våra utökningsplaner vart lite tidigare än väntat men hittar man rätt kan man ju inte vänta
Vå är såå glada![]()