Vinthundar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vinthundar

Vad skoj att det verkar som att vi är rätt ute då:laugh: Skulle ju faktiskt vara den av vinthundarna som var mest lättlärd också...men det får man väl ta med en nypa salt:angel:

nytillskottet :love:

Yvis-1.jpg

yvis2-1.jpg

Yvis5-1.jpg

//Flo (ibland går tiden olidligt långsamt...)

Så söt:love:

Jag är egentligen stockholmare, jag bara råkade hamna i pite :p (allt är min älskade Zalas fel. Hade hon inte funnits hade jag suttit i Sthlm nu och pluggat foto. Istället är jag i Pite och pluggar hund..)

Vad är det för affar ni har? Presentera tack. :p Ska ni ha två valpar nu då alltså? Jag blir lite valpsjuk när jag träffar eller ser afghanvalpar men det är samtidigt rätt skönt att Cerberus hunnit bli nästan året nu. Nu är han bara en jobbig, finnig tonåring istället. ;) Men ååh när jag sitter och kikar på bilderna från när jag precis fått hem honom, vad liiiten han var. Och det var ju inte alls länge sedan. Mitt hjärta smälter. :love:

KL
åååh jag hat-älskar den här tråden, jag VILL ha en saluki, jagvilljagvilljagvill och har velat i över tio år! :mad: Liver är så orättvist.

Jag får sitta här och tråna över era bilder tills det blir dags :D

Man kan nästan säga att jag fick vänta i 8 år på min, så jadu, livet är segt ibland :p
Har du någon aning om när det blir möjligt för dig att ha saluki?

KL
åååh jag hat-älskar den här tråden, jag VILL ha en saluki, jagvilljagvilljagvill och har velat i över tio år! :mad: Liver är så orättvist.

Jag får sitta här och tråna över era bilder tills det blir dags :D

Varför kan du inte skaffa en saluki?
Men man säger ju att den som väntar på något gott aldrig väntar för länge ;)
Jag ville ha greyhound i 6 år innan jag skaffade min första!! :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
979
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
1 033
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 826
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 239
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka