Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Långnos skrev:Har inga mjuka åkrar eller ängar här heller, verkar tydligen bara vara vi som är drabbade av dessa hårda underlag,eller kanske bara vi som bryr oss.
Långnos skrev:Men herregud, inte hört talas om "bra underlag". Hur bra tror du det är för hästen att ridas i trav och galopp på hårt underlag, utan någon som helst fjädring eller stötdämpning. Ryser när jag tänker på sådana som inte ser till hästens ben. Tänk själv att springa dag ut och dag in på hårt underlag. Hur tror du dina ben och leder skulle må då?
Gösses
min efrarenhet är att de flesta" hobbyryttare"/"skogsmulleryttare" inte lägger samma vikt vid bra underlag när de rider.
Långnos skrev:Alla är vi olika och har olika filosofier om vad accepterat underlag är...min efrarenhet är att de flesta" hobbyryttare"/"skogsmulleryttare" inte lägger samma vikt vid bra underlag när de rider.
Gazzan skrev:Snacka om skitsnack....
De är tillock med bevisat att ridning på HÅRT undelag är BRA.. och vad svamlar du om att asfalt är mjukare än grusväg??
Om inte du viste de så är asfalt STEN och inte fasiken är sten sviktande.
Medans grusväg är sviktande däremot.. så du pratar i nattmössan jö...