Vinterridstövlar

Zevzan

Trådstartare
Hej. Skulle behöva era bästa tips på VARMA vinterridstövlar.
Börjar vara ute och kika nu tills nästa vinter.Helst att ni provat i kallare än -20 grader. Är väldigt frusen av mig så behöver massa bra tips:)

Börjar vara ute och kika nu tills nästa vinter.Helst att ni provat i kallare än -20 grader. Är väldigt frusen av mig så behöver massa bra tips:)
Jag köpte ett pr från Hansbo på Granngården i vintras, fodrade med äkta fårull. Så varma!

Jag har globus vinterstövlar, älskar dem! Använder både till uteritter, träning och tävling under vinterhalvåret.

Liknande trådar

Utrustning Har haft tur och inte behövt boots i hagen på någon häst tidigare. Men min valack envisas med att trampa sig själv på framsidan av...
2
Svar
29
· Visningar
774
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva köpa nya vinterskor, för ridning och promenader. Tyvärr blev det lite bråttom så jag måste köpa i butik. De butiker...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 347
Senast: MissFideli
·
Kultur Det var väl nästa 20 år sedan jag var ute och dansa så har dålig koll. Önskar tips på bra, aktiva Dj:s. Älskar psytrance och Infected...
Svar
1
· Visningar
163
Senast: Sassy
·
Utrustning Har sedan iaf 20 år haft racesafe väst vid ridning. I början var den ju ett klart bekvämare alternativ än föregående västar med klumpiga...
Svar
3
· Visningar
351
Senast: Ponylove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka