Vinterresa !

Karibien hade varit fantastiskt! Vi har kollat lite på Dominikanska Republiken, får se om vi tar det om nåt år eller två när jag inte är fullt så dräktig.

Jag ska bara iväg en vecka och då tänkte jag satsa på relativt solsäkra kanarieöarna.
Eller finns det andra ställen med sol och värme och inte alltför dyrt och inte alltför långt bort (känns inte som jag vill sitta på ett flyg i alltför många timmar när det bara gäller en vecka).

Jag ska bara iväg en vecka och då tänkte jag satsa på relativt solsäkra kanarieöarna.
Eller finns det andra ställen med sol och värme och inte alltför dyrt och inte alltför långt bort (känns inte som jag vill sitta på ett flyg i alltför många timmar när det bara gäller en vecka).

Dubai och Oman.

Hur mycket pengar tror ni man behöver för att åka iväg två veckor till Bali eller Thailand? Både resa och fickpengar.

Vi har varit lite inne på Thailand men endast boka flyget då hotellen är betydligt mycket billigare att boka där nere. Sedan har vi också pratat om att åka till Paris eller London några dagar men boka in oss på ett spa hotell. :)

Liknande trådar

Hemmet Vi har blivit ofrivilliga hyresvärdar åt ett gäng råttor som huserar i väggarna. Vi hörde dem redan förra vintern, men då hade jag inte...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 038
Senast: Tualma
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 239
Senast: Red_Chili
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 097
Senast: malumbub
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
10 903
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar